Рух рельсового транспорту викликає вібрації, які через грунт передаються на будівельні конструкції розташовані поблизу будівель. Коливання огороджуючих конструкцій, які при цьому виникають перевипромінюються  в приміщення, що експлуатуються у вигляді повітряного шуму. 

 

В залежності від інтенсивності і тривалості впливу, вібрації і повітряний шум надають сильний негативний вплив на людей, які знаходяться в будівлі. 

 

  

Пружні опори для шляхів на бетонних плитах (система «маса-пружина»)

 

Даний метод применяется в случае предъявления самых жестких требований по защите от структурного шума и вибраций

f ≥ 6 Г ц – власна частота верхнього будови шляху під осьовим навантаженням 

 

Підбаластні мати

 

Дозволяють обмежити статичне і динамічне навантаження в балістичному шарі

f ≥ 15 Гц – власна частота верхньої будови шляху під осьовим навантаженням 

 

Підрельсові і нашпальні прокладки


Використовуються в якості пружних віброізоляційних компонентів для рельсових кріплень. Дозволяють знизити навантаження на верхній будові шляху і зменшити вторинний повітряний шум 

f ≥ 25 Гц – власна частота верхньої будови шляху під осьовим навантаженням  

   


Підшпальні прокладки


Використовуються для запобігання розповсюдження вібрацій, захисту баласту від динамічних навантажень і покращення стійкості верхньої будови шляху