Рух рельсового транспорту викликає вібрації, які через грунт передаються на будівельні конструкції розташовані поблизу будівель. Коливання огороджуючих конструкцій, які при цьому виникають перевипромінюються в приміщення, що експлуатуються у вигляді повітряного шуму.
В залежності від інтенсивності і тривалості впливу, вібрації і повітряний шум надають сильний негативний вплив на людей, які знаходяться в будівлі.
Пружні опори для шляхів на бетонних плитах (система «маса-пружина»)
Даний метод применяется в случае предъявления самых жестких требований по защите от структурного шума и вибраций
f ≥ 6 Г ц – власна частота верхнього будови шляху під осьовим навантаженням
|
|
.JPG) |
Підбаластні мати
Дозволяють обмежити статичне і динамічне навантаження в балістичному шарі
f ≥ 15 Гц – власна частота верхньої будови шляху під осьовим навантаженням
|
|
 |
Підрельсові і нашпальні прокладки
Використовуються в якості пружних віброізоляційних компонентів для рельсових кріплень. Дозволяють знизити навантаження на верхній будові шляху і зменшити вторинний повітряний шум
f ≥ 25 Гц – власна частота верхньої будови шляху під осьовим навантаженням
|
|
 |
Підшпальні прокладки
Використовуються для запобігання розповсюдження вібрацій, захисту баласту від динамічних навантажень і покращення стійкості верхньої будови шляху
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|